www.varkanslor.se

Makkabutchichi! Det var ett tag sen eller vad säger ni? Hur som helst så slänger jag in en låt .. as usual..
Sol och vår i luften och snart är det sommar! På sommarn ska alla vara glada och snälla mot varandra så lyder det 11 budordet.. NÄÄ nu skojade jag till det men visst skulle det vara ett bra budord? JAG ÄR SÅ BÄST ASSÅ! SHIT VAD FÅR JAG ALLT IFRÅN!? :D hahaha, nä g-d vad tråkigt det blev nu rå.. Hur som helst så ville jag bara säga att alla är speciella, det är den inre skönheten som rules så att säga. Take care.. eller what ever ;D TJA RÅ!



Farsan ringer "är allt okej" "aa" och så är det en älg i vardagsrummet ;pPPpPpp

Hahahahahaha har ni sett apoteket ELGEN!? HAHAHHAA skojjarem' eller? hahah ELGEN!! ;D tjii får jag om det ska vara så men hahaha det låter ju inte klokt!! hahahahahahaha

Hejdå alla mina små kycklingar KVACK KVACK xD blondaa hahahhahaahah :*

musikalist kyckling


Kommentarer
Postat av: michibooi

abooo bästa budordet jaaao :)

2010-04-20 @ 15:45:09
Postat av: olga

jag elska laten :)

2010-04-20 @ 15:45:48
Postat av: michelle

jag en inte scitzo heheh :P blogga oftare cutie pie!!

2010-04-20 @ 15:46:42
URL: http://mitzelle.blogg.se/
Postat av: abuu millanaaa aliiiibaba

hoohohoo! g-d jag är en norsk skogskatt. jajajaj ska försöka hahahah...

2010-04-21 @ 19:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0